OK ! Fitness Klub - Aerobik - Nauka Tańca

Vacu Activ Excellence 3 w 1
- trening na bieżni w podciśnieniu i/lub podczerwieni
- 11 programów treningu o zróżnicowanym stopniu trudności
- 0,5 godziny trening = efekty lepsze niż podczas 1 godziny aerobiku!

VACU ACTIV Extreme 3w1 zapewnia możliwość treningu na bieżni z wykorzystaniem dodatkowego przyspieszenia spalania tłuszczu dzięki użyciu PODCIŚNIENIA i/lub PODCZERWIENI, przez co przynosi spektakularne efekty w modelowaniu sylwetki, jednocześnie gwarantując osiągnięcie doskonałej formy.

Terapia na Vacu Activ przynosi trwałe efekty!
. Utrata wagi do 12 kg
. Cellulit zanika u 80% użytkowników
. Redukcja obwodu ciała średnio od 8 cm do 20 cm
. Poprawa cyrkulacji krwi i limfy
. Wzrost przemiany materii
. Szybsze spalanie tkanki tłuszczowej
. Korzystne samopoczucie i wzrost witalności
. Poprawa sylwetki ciała

Zaplanuj swój indywidualny trening
Vacu Activ Extreme 3w1 posiada sterowanie temperaturą w zakresie od 25°C do 50°C oraz podciśnienia od 0 do 30 mB. Wybierz odpowiedni program w zależności od stopnia zaawansowania i poziomu Twojej kondycji i oddaj się treningowi, podczas gdy innowacyjna konsola sterującą będzie regulować odpowiednio poziom obciążenia na nogi oraz temperaturę i podciśnienie.

Jak działa Vacu Activ
W wyniku wykonywanego ruchu na bieżni oraz panującego w kapsule podciśnienia dochodzi do polepszenia krążenia krwi w skórze i tkance podskórnej w miejscach, gdzie z natury u kobiet odkładają się większe ilości tłuszczu: uda, pośladki, talia, brzuch.
Wiadomo, że tłuszcze są ważnym nośnikiem energii potrzebnej do pracy mięśni szkieletowych. Substraty tłuszczowe, tzw. wolne kwasy tłuszczowe, pochodzące z tkanki tłuszczowej są dostarczane do mięśni wraz z krwią.
Podczas ćwiczenia w Vacu Activ dochodzi do podwyższonego wyzwalania substratów tłuszczowych (wolne kwasy tłuszczowe) z tkanki tłuszczowej oraz na skutek lepszego krążenia krwi także do ich szybszego odtransportowania do tkanki mięśniowej, gdzie w wyniku procesów utleniania, zachodzących w mitochondriach, powstaje dwutlenek węgla i woda.
Panujące w Vacu Activ podciśnienie powoduje również poprawę krążenia limfy, odpowiadającej za usuwanie nadmiernych płynów i zbędnych produktów przemiany materii. Efektem jest wygładzenia skóry, poprawa jej jędrności oraz szybka redukcja obwodu sfer problemowych: uda, biodra, talia, brzuch.


Jak ćwiczyć na Vacu Activ
Zalecany cykl to 10-20-30 zabiegów (ilość jest zależna od grubości tkanki tłuszczowej i poziomu rozwoju cellulitu).
Czas trwania treningu - 30 minut z podziałem na 3 etapy:
1. etap - organizm potrzebuje czasu na dostosowanie się do nowych warunków otoczenia, dlatego też przez pierwsze 3-4 minuty ustawiamy podciśnienie na kilka mbar.
2. etap - ćwiczyć 20 minut w tempie aktywnego spaceru
3. etap - ponowne przejście do normalnych warunków poprzez zmniejszenie podciśnienia na pozycję wyjściową; po 2 minutach kończymy trening.


Podczas treningu należy:
- Pić systematycznie wodę - w czasie zabiegu organizm potrzebuje około 0,5 litra wody.
Celem ćwiczeń nie jest odwodnienie organizmu, tylko dostarczenie mu niezbędnych bodźców, które efektywnie spalają tkankę tłuszczową.
- Utrzymywać tempo ćwiczeń tak, aby puls osoby ćwiczącej wynosił w granicach 120-140 uderzeń na minutę.
Chcąc zachować prawidłowe działanie układu limfatycznego, podczas zabiegu nie wolno ćwiczyć w obcisłych spodniach typu legginsy.

Wprowadź wszystkie dane i pozostaw wszystko komputerowi, który odpowiednio dobierze parametry twojego treningu. Wszelkie informacje odnośnie czasu spaceru, dystansu, spalonych kalorii oraz pulsu wyświetlone zostaną na konsoli sterującej, podczas gdy Ty pewnym krokiem dochodzisz do doskonałej sylwetki, formy i witalności.

Nowoczesny komputer sterujący:
. Wyświetlane informacje: Czas, Szybkość, Dystans, Kalorie, Poziom, Tętno, Tempo, Profil treningu 
. Programy treningowe do wyboru: Manual, Interwały, odchudzanie (weight loss), constant Watt, sprint 8 i programy HRT (dla sercowców)
. Numeryczne klawisze zmiany prędkości i nachylenia bieżni

Przeciwwskazania:
. Choroby serca . Cukrzyca . Epilepsja . Ciąża . Choroby krążenia . Menstruacja . Ciężkie choroby reumatyczne

Przypominamy również:

. Przestrzegaj diety beztłuszczowej (unikanie potraw zawierających duże ilości tłuszczu)

. Dostarczaj dzienną ilość płynów (3 - 4 litry)

. Nie wolno odchudzać się szybko! Optymalna granica to 0,5 - 1 kg tygodniowo.

. Poznaj swój metabolizm! Pozwól, aby fachowiec przygotował Ci odpowiedni program odchudzania.

. Nie schudniesz bez utrzymania cyklicznych ćwiczeń fizycznych.

. Jedz 5 razy dziennie - zniwelujesz uczucie głodu.

. Utrzymuj prawidłowy skład jadłospisu:
. urozmaicaj swoje menu
. ogranicz tłuszcze zwierzęce
. ogranicz słodycze
. każdego dnia spożywaj warzywa i owoce
. staraj się pić dziennie ok. 2 litrów płynów
. wprowadź sobie i utrzymuj regularność posiłków;
. obniż ilość soli w swoich potrawach
. zmniejsz ilość spożywanych alkoholi.

. Pamiętaj, że energetyczna wartość przyjmowanego w ciągu dnia jedzenia nie może być większa od jego dziennego spalania.

NALEŻY ZMIENIĆ NAWYKI ŻYWIENIOWE ORAZ PRZEJŚĆ NA AKTYWNY TRYB ŻYCIA!

Nauka Tańca

Fitness Klubu OK ! - Pabianice, ul. Grota Roweckiego 8A - tel. 500 009 886; 505 725 106