OK ! Fitness Klub - Aerobik - Nauka Tańca

Vibra Activ
Rewolucja w bezwysiłkowym odchudzaniu!

Technika wibracji zastosowana w Vibra Activ wywołuje intensywne drgania rotacyjne, werbujące do pracy tkankę tłuszczową. Adipocyty poddane intensywnym wibracjom nacierają na siebie i ulegają spaleniu. Wibracje powodują także skurcze w zaangażowanych partiach mięśni, zmuszając je do wykorzystania niemal wszystkich włókien i doprowadzając do zwiększenia ich wydolności znacznie efektywniej niż tradycyjne metody treningowe.

 

WIELE MOŻLIWOŚCI STYMULOWANIA POPRZEZ DOBÓR CZĘSTOTLIWOŚCI WIBRACJI


25-36 Hz - Redukcja tkanki tłuszczowej i obniżenie poziomu cholesterolu:
Osoba poddana regularnym ćwiczeniom szybko pozbywa się podskórnej i wewnętrznej tkanki tłuszczowej, szczególnie z brzucha, ud, pośladków i ramion. Poprawia się również funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego.

45 Hz - Modelowanie ciała i zwiększenie siły mięśni
Wibracje stymulują i angażują do pracy wszystkie partie mięśni, skutecznie modelując, wzmacniając i upiększając ciało, bez wkładania w to wysiłku fizycznego.

50 Hz - Poprawa elastyczności i wytrzymałości stawów, ścięgien i kości
Vibra Activ, powodując zwiększenie przepływu krwi, odżywia struktury kostne i stawowe, znacznie też poprawia elastyczność i wytrzymałość ścięgien.

 

DOBROCZYNNOŚĆ DLA SKÓRY
Drgania, jakim poddana jest skóra, stymulują wytwarzanie kolagenu i elastyny. Vibra Activ usuwa toksyny znajdujące się w skórze i warstwie podskórnej, wywołując naturalny drenaż. Następuje również wyraźna redukcja cellulitu.

WPŁYW NA UKŁAD NERWOWY I POPRAWA KOORDYNACJI RUCHOWEJ
Wibracje pobudzają włókna nerwowe, poprawiają koordynację ruchową, balans ciała, refleks oraz płynność ruchów.

SATYSFAKCJA I DOBRA FORMA
Po każdym treningu osoba ćwicząca czuje się doskonale. Wibracje mają niesamowity wpływ na samopoczucie. Wyraźnie wzrasta ochota do działania i odporność na stres, aktywowane są hormony szczęścia.

 

 

JAK ĆWICZYĆ NA VIBRA ACTIV

Pozycja stojąca przednia:
Rozstaw nogi tak, aby stopy znajdowały się na brzegach platformy wibrującej. W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z brzucha, bioder, pośladków i ud. Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie przednie i tylne ud, pośladków oraz mięśnie proste brzucha.

Pozycja stojąca boczna:
Rozstaw nogi tak, aby stopy znajdowały się na brzegach platformy wibrującej. Odchyl ciało raz w prawo raz w lewo. Stopy ułóż pod kontem około 20 stopni, zgodnie z kierunkiem ruchu tułowia. W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z bocznych partii brzucha, bioder, pośladków i ud. Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie przednie i tylne ud, pośladków oraz mięśnie skośne brzucha.

Pozycja stojąca przykucnięta (jazda konna):
Stojąc w rozkroku ugnij kolana, stopy skieruj lekko do wewnątrz. W tej pozycji najefektywniej spalana jest tkanka tłuszczowa z ud i łydek. Wzmocnione i ujędrnione zostają wszystkie mięśnie ud (proste, obszerne przyśrodkowe, dwugłowe) oraz mięśnie łydek (strzałkowe, piszczelowe i trójgłowe).

Pozycja przykucnięta lekka:
Ukucnij w przysiadzie przed urządzeniem i połóż dłonie rozstawione na szerokość ramion przykładając je do platformy wibrującej. W tej pozycji najefektywniej zostaje spalana tkanka tłuszczowa z ramion, przedramienia, szyi oraz górnej części grzbietu. Wzmocnione i ujędrnione zostają mięśnie piersiowe, górne grzbietowe oraz mięśnie przednie i tylne ramion i przedramienia.

Pozycja przykucnięta natarcie:
Ukucnij przed urządzeniem w "pozycji startowej z bloków". Dłonie połóż rozstawione na szerokość ramion i przenieś ciężar ciała do przodu. W tej pozycji najefektywniej zostaje spalana tkanka tłuszczowa z ramion i przedramienia, szyi oraz całego grzbietu. Wzmocnione i ujędrnione zostają mięśnie grzbietowe oraz przednie i tylne mięśnie ramion i przedramienia.
Nauka Tańca

Fitness Klubu OK ! - Pabianice, ul. Grota Roweckiego 8A - tel. 500 009 886; 505 725 106